Last Weekend :')

Assalamualaikum And Annyeong Haseyo // chingu;s
Waaaa . . lama Tak Update . Grr -,- Busy you know ? Busy dgn Choral Speaking . Grr -,- Ini First time taw takk masok Choral Speaking . Sejak aku school at Secondary School nih , Banyak Benda yang berubah , banyak Competition yang tak pernah aku masuk , aku masuk . Memang Best ! Tak sangka dapat wakilkan sekolah SMKSYP1 ke Daerah dan Negeri . Seramai 40 orang masuk Choral Speaking Peringkat Daerah Dan 35 orang masuk Competition tersebut di Peringkat Negeri . 4 orang kena Buang . Kesian diorang . Salah satu dari 4 orang yang tersingkir toe , kawan aku . Grr -,- Be patient ! nama dia Aisyah Zulaikha . Dia kawan saya . Daaa ? Dia baik , cantik , and whatever . hee :))
cuti 2 Minggu + periksa 2 Minggu + Practise Choral 2 Minggu ???? 
1 bulan ada 3 minggu . Walaoweh . 2 bulan aku tak belajar . HAHA . memang terkejut gila bile tengok kalendar di bantu dengan Mr.Scientific Calculator . talking about the Choral speaking Competition District Level , I with my friends WIN !! yeahh , My school (SMKSYP1) Win . tak sia-2 kitaorang tak belajar 2 bulan . dapat jugak hasil . kitaorang Berlatih kat SMK.Bandar Kuala Krai. we're Champion !! But , In State Level , We Don't win ! Grrr -,- Mereka hebat gila . SYP1 tak bolehyh lawan . Tapi , walaupun kitaoang tak menang , Kitaorang bangga kerana kami kalah berMaruah .
Gelagat Peserta Choral Speaking SMK Sultan Yahya wakil Daerah Kuala Krai mewakili Peringkat Negeri
Inilah Gelagat kami , Murid SYP1 atau lebih di kenali Sebagai Voice Of Petra (VOP) . Taken By Me And samo from Ahmad Khair At SMK Tiang Chandi's Field And KB Mall , Afternoon using Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus . Yeahhh ! kita memang sporting . Walaupun kami Kalah Di Peringkat Negeri tapi kami menang(1) di peringkat Daerah . Alhamdulillah . Lepas jerk makan Nasi Goreng , kitaorang terus pergi padang . Okay , macam biasa :') Take Picture and Play Around the field . We Sleep On the Field , Running , Playing Bottle , Talking and whatever . Okay , Itu dah menjadi kebiasaan kami :3 . Seriously , miss this time . They all so sporting . All Are Form2 except me And Khair . My class beside their class :D Hope , Next year , Ada Choral Speaking . Nak buat lagi meriahh :'D Promise . 
Tag i Khairul Azan , Zahin , Aiman , Hafiz , Nizam , Khair , Habib , Amir , Safwan
ANDROID HEADPHONE 
Okay . Tadi pergi KB Mall . Azan Datang sana satu hajat jakk , Nak Beli Earphone untuk Samsung Galaxy Tab Kali yang ke-3 . Mula-2 Beli Earphone Samsung and then Beli Beat Earphone . Kedua-2 Tali earphone Putus . Sampai sana , Cari Kedai Perhiasan Telefon . Alhamudulillah , jumpa . Datang nak beli Earphone , tengok-2 , Aku Terjumpa Headphone yang ada lambang Android . Suddenly , aku jatuh Hati nak beli :3 Cakap dekat Abah nak mintak Izi nak beli . abah pergi tengok , Abah tanya nak ker ? terkejut lhaaa ! Sebab Headphone toe mahal taw . Harga diaRM69.00 . Dia Takde Wayar , Guna Bluetooth . Memang dah Jatuh hati dah . Terus cakap kat Abah , and Abah kasi . Yesss ! akhirnya , tercapai jugak Wishlist aku . Sound dia , okay . Memang Best arhh guna . Kali nih , nak jaga headphone baik-2 :') Tanakk kasi Rosak . Lala , Aku beli yang Original taww ! Thanks :') Mahal taww . Kaw ade ?

K , Bye Guys :') Assalamualaikum .