Everything about Today :')

This is My New friends . Yeahh , They're Awesome =) Really Happy when Friends with them . Thanks God because give me someone that can make me happy and smile always . 
Assalamualaikum And Anyeong Haseyo // chingu;s ,
Hello guys , I'm back . Whoa , so Long time I Tak buat Entry . Yeah , as usual i'm busy . How are you today ? Fine ! Yeahh , Nice to heard that . by the way , Today is School Holiday (29/6) . Okay , I dah nak dekat 3 bulan dah tak belajar . Wells , I'm busy with Choral Speaking Last week , and now i Busy with Ucapan Berirama and Choir Competiton State level . Alhamdulillah , I champion in Choral Speaking Competion . After Champion , I masuk Ucapan berirama dan Choir Competion . Walao . so  Busyy !
Actually , I have many Homework sebelum Choral Speaking lagyy . I tangguh sbb peserta choral speaking di kecualikan dari belajar . Kita dari pagi sampai balik sekolah berlatih choral speaking . Skrg , Pagi I pergi Ucapan berirama . Lepas rehat menengah bawah , pergi Koir . Aduss , busy betol :3 Kerja sekolah belambakk lagyy kat atas meja . So , aku cadang hari ini , 29/6 aku nak buat semua kerja sekolah aku sampai habis dan siap sepenuhnya . So , Facebook Offline hari ini . Wahahaha .
Antara kerja sekolah aku adalah ;
Bahasa melayu   Pilih 10 tajuk dalam Buku Komsas Tingkatan 1 dan tulis dalam buku Nota bahasa Melayu .
Bahasa inggeris   buat Correction Paper 2
Matematik   Ambil dan tiru buku kawan apa yang diorang buat , aku tak buat selama 3 bulan aku tak belajar
Sejarah   Buat Nota Bab5
Geografi   buat buku baharu dan Nota baharu Sbb Buku aku Hilangg !
Pendidikan islam   buat buku baharu dan Nota baharu Sbb Buku aku Hilangg !
Bahasa Arab   Ambil dan tiru buku kawan apa yang diorang buat , aku tak buat selama 3 bulan aku tak belajar
Sains  Ambil dan tiru buku kawan apa yang diorang buat , aku tak buat selama 3 bulan aku tak belajar
Banyakkan ? hahh ! tahu takpeee :3 grrr -,- aku ponn satuu ! toe lhaa , Tangguh sangard kerja sekolah . So ? ape lagii ? offline facebook and then buat kerja sekolah !! Pastikan siap hari ini jugakk , Tidakk ? Alamakk lhaa akuu ! Siapkan semua kerja sekolah hari ini jugak . aku harap har ini jugak siap . Amin =)
Opsss ! tak ingat nak cakappp . grrr -,- aku memang ada banyak kerja sekolah . So , aku kasitaww kat kawan-2  aku semuaa . yeah ? Nak taww diorang cakap apa ? grrr -,- diorang bukannya nak support aku supaya suruh aku buat kerja sekolah tapi diorang Pergi perli aku . Grrr -,- Diorang Buat macam nih kat aku ; 
Tadi pergi koir . Walaoweh , Nyanyi lagu baru pulak . sumpah aku tak tahuu sebab aku banyak pergi ucapan berirama than Koir . memang rugi lhaa kan ? Cara na nyanyi pun tukar . By The way , sekarang aku mesti focus pada Koir sbb aku nak pergi Pertandingan koir Peringkat negeri . Cikgu aku kata , MSSK dia nak 28 orang dan Peringkat Negeri 18 orangg sajaaa ! grr -,- sikit bebeno toe . Tapi , apa-apa pun , Apa yang aku nak ialah , aku nak pergi koir 15 hari bulan nihhh . Hope , aku dapat pergi . Hari ahad Audition . hope aku boleh buat :') Amin . Cikgu cakap aku kena banyak berlatih . so , mulai sekarang , aku nak minum air banyak-2 dan kurangkan Minum ais , Kurangkan Bercakap , Fokus ! , Jaga Suara , Dan Everythig sebab aku nak pegy Koir 15 haribulan nihh . Sejak aku darjah 6 laggyyy aku nak pergi . Hope aku dapat pergi . Lalala , Bye ! Assalamualaikum .